čtvrtek 26. ledna 2012

It's me

Protože toho o mě ještě moc nevíte tak bych vám chtěla ukázat nějaké moje vlastnoručně vyrobené/nakreslené věci/obrázky.
Jak už jste asi pochopili, miluji tvoření. Je to něco, čemu se věnuji už hodně dlouho, ale vzhledem k tomu, že jsem teprve na základní škole, tak jsou moje finanční prostředky hodně omezené a nemůžu si dovolit udělat všechno co mě napadne. Jsem prostě švorc. :D Každopádně i z mála může vzniknout něco hezkého. :)
Tak se tedy podívejte. Nejsou to sice žádné poklady a většinu z toho skoro nenosím (teda pokud jde o šperky), ale na některé jsem docela pyšná. :)

Můj nejoblíbenější. :) 

Na krku to vypadá líp. 




 Jednoduché, ale kamarádkám se líbily.


A teď obrázky. Nečekejte nic extra, většina z toho jsou jenom školní malůvky. :D



 Ve škole.

 Podle fotky z časopisu.

 Kresleno asi před třemi lety na kurzu kreslení. (kresleno podle předlohy)

 Před rokem na stejném kurzu. Na obrázku je můj malý bratránek. :)
(kresleno podle předlohy)

Tohle je jen takový bonus. :)

Tak snad se vám aspoň něco líbilo. Pokud by jste chtěli, tak sem můžu napsat návod na nějakou z těchto věcí. Stačí říct. ;)
Tak krásný konec týdne!
Your Dominika

4 komentáře:

  1. wau krásne veci, a hla vne moc pekne kreslíš.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi moc šikovná

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit :-)

    http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. áááá ten druhý obrázek!!! já si pamatuju, když jsi ho malovala ♥ je to super, všechno, moc se mi tvůj blg líbí, Dominičko :) ps: We are the children of the sun :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za komentáře. Děláají mi velkou radost. :)