neděle 19. února 2012

Prázdniny

Konečně je to tu! Už jsem ty prázdniny vážně potřebovala, protože usínání v tělocviku asi není tak úplně normální. Ano, přiznávám se, kdybych chodila spát dřív asi by to tak nedopadlo, ale není to tak jednoduchý. :D Jinak přes prázdniny plánuju více článků než obvykle. Konečně chci zrealizovat pár mých nápadů, tak uvidíme. Taky jsem přemýšlela o tom, že bych sem začala dávat i jiné články, než doposud. Možná nějaké outfity, recenze, recepty nebo prostě jen tak články z mého nudného života. :D Co vy na to?

Dneska mám pro vás takovou otázku: Jak si skladujete šperky? Máte v tom nějaký systém?
Já mám totiž plno náramků, prstýnků, řetízků a podobně, ale ať se snažím jak chci, stejně v tom mám pořád strašný chaos. :D
Dívala jsem se po internetu a hledala nějakou inspiraci na výrobu šperkovnice nebo nějakého věšáčku a našla jsem pár zajímavých nápadů. Tak se koukněte. :)







(wehaetit.com)

Musím říct, že se klaním lidem, které takové věci napadají! Mě samotnou by to asi nenapadlo. Něco z toho stoprocentně zkusím. :)
Tak držte mi palce a mějte se hezky!

2 komentáře:

  1. Tak to nemá chybu ;) Kdybych to měla kam dávat, tak si udělám všechno :D
    PS. vážně super blog ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za komentáře. Děláají mi velkou radost. :)