pondělí 13. února 2012

Valentýn

Tak máte už nakoupené/vyrobené dárečky pro své milované? Nebo raději dáváte přednost večeři při svíčkách? Já letos Valentýn nemám s kým slavit, ale přesto se na něj těším. Je to takové romantické, kouzelné, když vidíte všude samé páry, jak jdou po ulici ruku v ruce. :)
Ale dost mého rozplývání. :D Mám tu tip pro ty, kteří ještě žádnou maličkost nesplašili. Není to nic extra, ale Valentýn přece není jenom o dárcích. ;)
Jedná se o ručně udělaná čokoládová srdíčka. Fotku vám sem bohužel nedám, protože sama jsem to zatím nezkoušela, ale myslím, že je to pěkný dárek nejen na Valentýna.

 Budete potřebovat:
 - tmavou (mléčnou nebo hořkou) a bílou čokoládu
 - máslo
 - nějaké formičky, například na led z ikey :D, nejlépe srdíčka
 - a nějaké oříšky nebo něco na ozdobení

Takže nejdříve si jednu z čokolád roztopte ve vodní lázni s trochou másla. Potom vymažte máslem formičky a čokoládu do nich nalijte (dovnitř do srdíček můžete dát například mandli, nebo lískový oříšek) a nechte ztvrdnout na chladném místě. Potom ozdobte či neozdobte, jak chcete. :D To samé udělejte i s druhou čokoládou.
Pak to jen dát do nějaké pěkné krabičky a je to.

A aby tento nezvykle dlouhý článek nebyl tak nudný dám sem pár obrázků, které s tímto receptem nemají vůbec nic společného. :D





Ještě jsem se chtěla zeptat, jestli je tu někdo kdo Valentýna neslaví? Znám hodně lidí, kteří slaví jen 1. máj. Ale myslím, že je to škoda, protože čím víc takových dnů tím líp ne? Podle mě je celkem jedno odkud tento zvyk pochází. I když je fakt, že by si lidé měli vyznávat lásku i mimo tento den. :)

ps: Asi vám došlo, že jsem hrozná romantička. Ale nemohla jsem si pomoct a takový článek jsem prostě musela napsat. :D

3 komentáře:

  1. Pěkný článek, asi si ta srdíčka udělám, ale pro sebe! Hahaha :D

    OdpovědětVymazat
  2. My neslavíme, ale vždycky aspoň koupím nebo udělám nějakou dobrotu :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za komentáře. Děláají mi velkou radost. :)