pondělí 29. října 2012

Skeletování listů

Znáte to někdo?

Já jsem na krásné "kostřičky" listů narazila už dávno, většinou při prohlížení různých obrázků a hledání inspirace, ale nějak jsem tomu nevěnovala pozornost, protože jsem vůbec netušila, jak se to dělá. Ale včera jsem našla v časopisu  Bohemia Living návod na jejich výrobu a strašně se mi to líbí. Jen si nejsem jistá, vzhledem k tomu počasí, jestli je na skeletování listů právě teď vhodná doba. Možná bych měla řešit spíš vánoční dekorace. :D Každopádně jsem zase pátrala na internetu... :)










A tady ještě jeden postup výroby, bohužel v angličtině.

Teď už jen sehnat krystalickou sodu a zelené listy, což teď už bude asi trochu problém. Když tak to nechám na příští rok. :)
A co vy a skeletování listů?

Zdroje: pinterest.com, google obrázky, google

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju moc za komentáře. Děláají mi velkou radost. :)