neděle 25. listopadu 2012

My Christmas Wishlist

Untitled #1

Můj vánoční wishlist se skládá převážně z věcí, po kterých toužím už dlouho. Samozřejmě nepočítám s tím, že bych všechny dostala, to vůbec. Tak hodná jsem nebyla. :D
Každopádně chtěla jsem si to nějak shrnout a postupně si plnit svoje přání i po vánocích.

Po kožené bundičce/křiváku jsem toužila už dlouho, ale většinou mi nějak neseděla. Nedávno jsem ale na jednu narazila v Croppu a seděla mi perfektně, tak třeba ji pod stromečkem najdu. :)
Svetry jsou klasika, ty potřebujou snad všichni.
Podkolenky mám ráda a nějaké pěkné vínové by mi nevadily. :D
Co se kosmetiky týče, ráda bych konečně zkusila nějaké produkty od Lush a slavnou micelárku od Biodermy.
Seriál Pretty Little Liars sleduji pravidelně a docela ráda bych si přečetla i knížky.
Dřevěný model ruky by byl fajn, ale víc bych si přála takového toho kloubového panáka, abych se konečně naučila kreslit lidskou postavu v pohybu. :)
Termohrnek se hodí a pokud bude navíc pěkný..
Po takovéto kabelce/aktovce toužím už dlouho. Mám teď podobnou, ale nosím ji do školy a už se mi pod váhou všech těch učebnic a sešitů začíná trhat. :(

Teď k těm nejdražším položkám na seznamu:
Parfém od Calvina Kleina Euphoria pod stromečkem bude, to už vím a hrozně se na něj těším. :)
A zrcadlovka? Tak to je věc, kterou bych si přála nejvíce, ale taky bohužel věc nejdražší. Rozhoduju se mezi levnějším Nikonem D3100 a dražším, ale lepším Sony SLT-A57.

Tak, to je asi tak vše.
Já vím není to málo a nejsou to nejlevnější věci, ale znovu říkám, je to spíš orientační wishlist a třeba vás to inspiruje, ke koupi dárku pro maminku/kamarádku nebo i jen tak pro sebe. :D

Co vy? Máte nějaké konkrétní přání? :)

2 komentáře:

  1. Fotoaparáty... Mne by stačil iba jeden :D.

    Kejmy <3.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to mě taky, ale nemůžu se rozhodnout který, tak jsem tu dala obrázky obou. :D

      Vymazat

Děkuju moc za komentáře. Děláají mi velkou radost. :)