neděle 22. ledna 2012

One of my favorite blogs

Protože teď opravdu nemám moc času na nějaké vyrábění, tak jsem se rozhodla, že vám představím jednu z mých oblíbených blogerek.

Tato neodolatelná, vtipná a originální slečna se jmenuje Zuzka a je ze Slovenska. Její blog se jmenuje 
red poppy stories a já ho pravidelně sleduji.
Objevila jsem ji už dávno, její blog byl jedním z prvních, který jsem začala sledovat. Strašně mě baví způsob, jakým píše články a má opravdu originální styl. Miluju barvy a ona s nimi opravdu nešetří. :) 
Na jejím blogu najdete snad úplně všechno: DIY, inspiraci, outfity nebo i zajímavé fotky z neobyčejně obyčejného dne.
Zuzka je svá a příjemná slečna. Vždycky, když si přečtu nějaký její článek, mám dobrou náladu. Působí na mě tak optimisticky. ;)
Takže neváhejte a koukněte na její blog. Jsem si skoro jistá, že vás zaujme tak jako mě.
Tady je pár jejích outfitů...









Jo a abych nezapomněla. Zuzka právě pořádá giveaway, takže šupky dupky... :D
Your Dominika


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju moc za komentáře. Děláají mi velkou radost. :)