čtvrtek 9. února 2012

Paper?

Když se řekne papír většina z nás si představí obyčejný bílý papír, knížku, noviny nebo školní sešit. Z papíru se dá ale vyrobit plno krásných věcí a přitom to je snad nejdostupnější materiál.
Barevné, vzorované, krepové, hedvábné, tvrdé, měkké, průhledné, novinové atd. takové papíry můžou být a je jen na vás jak je použijete. Já sama z papíru zrovna moc nevyrábím, ale po tomhle se to snad změní, protože ty "pompomy" mě přímo uchvátily a přitom je to tak jednoduché! 
Já tu pro vás mám jen malou inspiraci, tak třeba vás něco zaujme. :)

K výrobě těchto koulí potřebujete: 8 sametových/krepových papírů, nůžky a jehlu s nití.
Nejprve si ze všech papírů najednou poskládejte harmoniku. Potom zaoblete její okraje a uprostřed pošijte. Nakonec jen roztáhněte jednotlivé papíry od sebe a je to. :)

 Pro ty co rádi čtou. :)



 Kumihimo. Poslední dobou docela oblíbené. :)













 Tohle je přímo umění! :)
(weheatit.com)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju moc za komentáře. Děláají mi velkou radost. :)