neděle 29. ledna 2012

Weekend

Zrovna mě nenapadá smysluplnější název pro článek, protože ten můj víkend stál za to. Nejsem si jistá jestli to myslím v dobrém slova smyslu, nebo špatném, každopádně jsem úplně mrtvá, což bych po víkendu být neměla, teda aspoň podle mě. K čemu ty víkendy jsou, když si člověk ani nestihne odpočinout? :D
Jinak vám ukážu takový "malý" víkendový výtvor, který mi zabral asi půl dne a během jehož vyrábění jsem se stihla podívat na Madagaskar 1, 2 a na Alenku v říši divů. (mimochodem jedny z mých nejoblíbenějších filmů) :)



BEFORE 

AFTER 


S ubrouskovou technikou zatím moc zkušeností nemám a podle toho to taky vypadá, ale já jsem s tím celkem spokojená a krabička/šperkovnice/truhlička už zdobí můj pokoj. :)

ps: omlouvám se za blbou kvalitu fotek, ale je to focené večer u lampičky a mobilem :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju moc za komentáře. Děláají mi velkou radost. :)