neděle 26. února 2012

Když pohodička končí...

Ahojte :)
Píšu po dlouhé době, protože jako správná školačka dělám všechny úkoly na poslední chvíli a tak jsem neměla moc času. No ale nebudu si stěžovat, protože je mi jasné, že to znáte. :D
Poslední dobou mám podezření, že jsem čím dál tím línější. Na dnešek jsem měla plno plánů, ale já prostě dělám všechno možné, jen ne to co musím. Prosím řekněte, že nejsem sama! :D

Jinak dneska vám přestavím další ze svých oblíbených blogerek, konkrétně dvě.

Jako první je to milá REBEKA.
Rebeka je velmi sympatická slečna ze Slovenska. Na jejím blogu najdete hlavně outfity, ale i new in posty a tak. Má originální styl a nebojí se barev. :) Její blog najdete tady.

Dále bych vám chtěla představit LIZZY.
Lizzy je strašně šikovná a originální. Její blog je plný inspirace, módy a umění. Články přidává pravidelně a vždycky mě strašně baví. Určitě se na její blog koukněte, najdete ho tady.
(bohužel jsem nenašla fotku, na které by šla Lizzy vidět, tak se koukněte na blog)

Blogerky jsem popsala docela krátce, ale nechtěla jsem se moc rozepisovat. Tak se koukněte a věřím, že se vám zalíbí. :)
Mějte se...

2 komentáře:

Děkuju moc za komentáře. Děláají mi velkou radost. :)