pondělí 16. dubna 2012

Chocolat

Čokoláda... jeden z nejkrásnějších filmů, co znám. Děj se odehrává v malém stereotypním městečku, kde se jednoho dne objeví neobyčejná Vianne se svou dcerou Anouk a otevře si malou čokoládovnu. Svými lahodnými cukrovinkami a svou povahou probouzí v lidech lidskost a touhu, čímž naprosto narušuje nudný život v jejich městě.
Tento film mě zaujal tak, že jsem se s vámi musela o něj podělit. Skrývá v sobě hodně témat, které mám ráda a hraje v něm Johnny Depp, takže je to jednoznačně můj favorit. :D
Každopádně se na něj určitě podívejte, slibuju, že nebudete litovat. ;)




( vše z weheartit.com )

A co vy? Jaký je váš oblíbený film? Budu ráda ze nějaké dobré tipy. :)
Mějte se!
Dominika

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju moc za komentáře. Děláají mi velkou radost. :)