středa 25. dubna 2012

Krajka, krajky, kraječky

Určitě jste si už všimli, že je teď krajka hodně moderní a musím říct, že i já jsem si ji oblíbila. Myslím si, že právě teď je ta vhodná doba začít ji nosit a že možností je spousta! Můžete si ozdobit v podstatě cokoliv a to nemluvím jenom o oblečení. Nedávno jsem v obchodě viděla rámeček, který byl obalený látkou a ozdobený krajkou a vypadal opravdu nádherně. Asi si říkáte, že jsem divná, když tak prožívám blbý rámeček v obchodě, který jsem si ani nekoupila, ale takové věci mi nehorázně zvedají náladu. :D Na YouTuBe jsem taky našla návod na výrobu šortek s kajkou. :) Tak se pokochejte. ;)

(*-*)


Nice :)




Chci je!!! :D Nevíte, kde by se podobné daly sehnat? Budu ráda za tipy. ;)



Je to luxusní, ale já si to nemůžu dovolit. Umrzla bych v tom. :(




Udělám... :)



Boží mroží! No ne?





To sice není přímo krajka, ale vzor je podobný. :)







Nejsem si jistá, co to je, ale asi náramek, každopádně, kdyby se přidělalo dno tak je to ten pravý stojan na tužky pro mě! :D





vše weheart.com

---> To je ten rámeček ;)

Tady jsem našla video-návod na výrobu kraťásků s krajkou, tak se koukněte. Myslím, že je to docela jednoduché a s trochou šikovnosti můžou být fakt pěkné. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju moc za komentáře. Děláají mi velkou radost. :)