pondělí 14. května 2012

My wishlist

Tak jsem si jistá, že články s titulem wishlist už dobře znáte z různých fashion blogů, a tak jsem chtěla napsat něco podobného. Pojala jsem to trochu jinak, než by jste asi čekali, protože se můj wishlist nebude skládat pouze z oblečení a doplňků, ale chtěla bych vám taky říct, co bych chtěla zkusit vyrobit, co bych si chtěla koupit, co mám v plánu s blogem, se sebou a s mým volným časem. Předem taky varuji, že článek je poměrně dlouhý a je hlavně o textu, tak snad vás moje přání a "předsevzetí" nebudou nudit a možná vás taky inspirují, nebo se aspoň dovíte něco nového o mně. :)


1. Chtěla bych se víc věnovat vyrábění a kreslení, ale nějak nejsou nápady a finance. A taky jsem neuvěřitelně líná no... Každopádně chci na tom zapracovat a myslím, že zanedlouho bude příležitost, protože plánuju přestavbu a rekonstrukci pokoje, takže si chci vyrobit plno dekorací, abych si to trochu zútulnila ( někdy o tom napíšu článek, pokud budete chtít :)).


2. Chci se naučit šít!
Nedávno jsem si prohlížela nějaký fashion blog a slečna, které patřil mě naprosto okouzlila. Byla velmi nápadná svými outfity a to proto, že nosila jenom sukně, což se poslední dobou moc nevidí. :) Každopádně mě ty sukně strašně zaujaly, protože vypadaly, jako by si je šila sama, protože hodně z nich mělo úplně stejný střih. NO.. a ta slečna mi tedy vnukla nápad, že se naučím šít! :) Nevím sice, kde seženu hezké látky a jak to se šicím strojem budu zvládat, ale zkusit to prostě musím! :D


3. Hudba. 
Kytara, taky jeden z mých koníčků, kterému věnuji příliš málo času a strašně mě to mrzí. Vím, že kdybych chtěla, tak už umím 2x víc věcí než teď. Tak místo vysedávání u počítače budu hrát! Mám doma taky klávesy, takže bych se chtěla naučit hrát i na ně. Taky ráda zpívám. Příští rok plánuju, že přemluvím Berušku a půjdeme spolu do školního sboru. Ono to může být fajn, jezdit s partou na různé soutěže do různých koutů světa. :)


4. Brigáda
V létě si chci vydělat nějaké penízky, přece jenom je to dobrý pocit, když máte něco v záloze. I když já plánuju, že si za ně koupím nějakou zrcadlovku. Chtěla bych chodit k mamce do práce a možná se pustím i do roznášení letáků. Taky mě napadlo, že bych mohla zkusit prodávat nějaké mé šperky a doplňky, které vyrobím, tak uvidím.

5. Co si chci koupit?
V první řadě si chci koupit diář, nějaký pěkný a docela velký, aby se mi tam vlezla škola, volný čas a taky plány na blog (budu ráda, když mi do komentářů napíšete nějaké tipy, kde bych mohla hezký diář koupit). :) Dále samozřejmě nějaké to oblečení na léto, protože toho není nikdy dost. Chci si taky našetřit nějaké penízky a koupit materiál na to moje "vyrábění", protože bych chtěla zkusit nějaké nové techniky. A v neposlední řadě si chci pořídit tu zrcadlovku, na tu se asi těším nejvíc.:)



6. Chci přibrat.
Jsem si skoro jistá, že po přečtení těchto slov mě asi moc nechápete a věřte, že já to chápu, ale hned vám to vysvětlím. :D Po mamince jsem strašně hubená a hodně lidí mi říká, že by dali nevím co za moji postavu, každopádně ono to není zase tak super. Za prvé: mám strašný problém najít kalhoty a kraťasy, které by mi seděly. Za druhé: vypadá to skoro nezdravě. Za třetí: nevypadá to hezky, a docela mě štve když mi pořád někdo říká, jak jsem strašně hubená... dala bych nevím co, za pár kilo navíc, samozřejmě zase ne moc. :)

7. Blog.
Tak tenhle bod vás asi bude zajímat nejvíc. :)
Asi jste si všimli, že nepřispívám tak často, jak by bylo třeba, abych si získala více pravidelných čtenářů, a tak jsem rozhodla s tím něco udělat. Nečekejte změnu ze dne na den, to ne, každopádně se chci opravdu snažit a přispívat častěji, aby vás můj blog více bavil. Zároveň bych vás chtěla poprosit o nějaké názory, tipy na články a klidně i kritiku, moc by mi to pomohlo. :) Věřím, že když mi bude časem přibývat čtenářů, tak mě blog bude více bavit. :) Zároveň moc děkuji za komentáře, vždycky mě moc potěší a většinou se snažím odpovědět. :)

Takže, smekám před tou z vás, která to přečetla celé od začátku až po konec. :D Vím byl to vyčerpávající článek, ale chtěla jsem, aby jste viděly, že tomto blogu přece jen věnuji nějaký ten čas. :)
Máte taky nějaké podobné cíle? ;)

ps: obrázky jsou z weheartit.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju moc za komentáře. Děláají mi velkou radost. :)