pátek 13. ledna 2012

She was so beautiful...

Konečně! Mám pro vás jednoduchý a hlavně MŮJ návod na krásnou brož. :)
Inspirovala jsem se fotkou z internetu a myslím, že to nedopadlo úplně nejhůř. Už jsem jich dělala asi pět a nevím proč, ale tři z nich jsou s obrázkem Marilyn Monroe. Ta ženská byla tak nádherná a přitom to nebyla žádná vyschlá anorektička. Prostě byla svá...

Tak teda začnem. :)
Budete potřebovat obrázek (já jsem si ho našla na internetu a vytiskla na fotografický papír, ale můžete použít i obrázek z časopisu), filc, krajku, nit a jehlu, spínací špendlík a lepící pistoli.

Z papíru si vystřihněte kolečko, ovál, nebo klidně i obdélník.

Z filcu vystřihněte dvě kolečka. První bude stejně velké jako kolečko z papíru a druhé bude tak o jeden, dva milimetry větší.

Menší filcové kolečko přišijete k papírovému. Steh, kterým je to šité najdete tady, je docela jednoduchý, já sama jsem ho předtím neuměla a zvládla jsem to celkem obstojně.

 Až celé kolečko obšijete, tak začnete zezadu přišívat krajku.
Vedle sebe děláte malé "vlnky" a každou zvlášť přišijete k filcu. Jenom pozor ať si při tom nepropíchnete ten papír. Vím o čem mluvím. :)

Nakonec zezadu přilepíte to zbylé kolečko z filcu a na to spínací špendlík. :)

Tady je ještě jedna brož, kterou jsem dělala pro kamarádku k vánocům. A ano zase s Marilyn...

Tak snad se vám návod líbil a já se jdu zase kreativně vybíjet. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju moc za komentáře. Děláají mi velkou radost. :)