středa 18. ledna 2012

Some inspiration...

Já vím, já vím...na to, že s tím blogováním teprve začínám, nejsem moc aktivní. Ale to ta škola, zlá, hnusná, zákeřná škola! To období před pololetím mě ničí. Písemky, zkoušení... pomalu se ze mě stává ta největší šprtka pod sluncem. Co vy? Taky vás ta škola tak honí?
Ale přísahám, že se to zlepší. :)
Zatím tu pro vás mám jen malou inspiraci, tak se inspirujte a fantazírujte! ^-^



 Já bych volila jiné barvy, ale jinak luxusní a hlavně jednoduché! :)



 Prostě... luxusní!

 Poslední dobou se mi líbí kytice z papírových květin :)



 Srdíčka už zdobí moje sešity ve škole :)







 Já vím je to asi spíš pro malé děti, ale jsou prostě úžasné!



V jednoduchosti je krása. (já bych to jen "přidrátkovala" ke kamínku)
(vše weheartit.com)

2 komentáře:

  1. ahoj :) tvoj blog vyzerá super, pokračuj v tom, silno ťa podporujem :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za komentáře. Děláají mi velkou radost. :)