sobota 5. května 2012

Hair inspiration

Tento týden jsem si užívala sluníčko a příchod léta. Bylo tak krásně, že jsem neměla čas ani náladu sedět u počítače, takže snad mi tu absenci článků prominete. :)
Teď, když je takové vedro a já jsem si nechala narůst poměrně dlouhé vlasy se koukám po internetu a hledám inspiraci na nějaké účesy, protože s rozpuštěnými vlasy se to venku prostě nedá vydržet. Našla jsem jich hodně, ale s mými sestříhanými vlasy a nulovým talentem si více než polovinu z nich nezvládnu udělat, tak třeba se to aspoň vám podaří. ;)



















Vše weheartit.com






Tak mi do komentářů dejte vědět, jestli se vám něco povedlo. :)
Báj

3 komentáře:

  1. :(((
    chci dlouhé vlasy!
    miluju drdoly, ale s těmi mými vlasy nejde nic vytvořit :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S mými vlasy by to i šlo, ale nemám na to trpělivost :D Jinak vlasy si nech narůst, sice to trvá, ale s tím nic nenaděláš... jen jako já nesmíš podlehnout touze po stříhání. :D ;)

      Vymazat
  2. Kéž bych si někdy našla čas na takové účesy, ale jsem líná :(

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za komentáře. Děláají mi velkou radost. :)